Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2017 21:03 - МЪЛЧАНИЕТО - ДЕН 8
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 400 Коментари: 0 Гласове:
0



 Първи май. Спах лошо. Плоските шеги с другарите-труженици са навсякъде, а аз имам въпроси. Дали мълчанието оказва влияние върху обмяната на кислород и въглероден двуокис в тялото ми?... Бившите ми преподаватели от Икономическия техникум в Шумен щяха да се облещят, ако знаеха какви въпроси си задавам.

Двадесет и три години след смъртта му, отново пуснах една-две-мъжки сълзи за Сена. Много го обичам.

Седя на любимата си пейка. Този път с мълчалив, но културен жест отказах да дам цигара. Случва ми се за втори или трети път в живота. В отговор получих измънкана псувня, въпреки, че преди два дни същият човек получи каквото искаше.

Притихването е пътуване.

Виждам матрицата, в която живеем, осите по които се движат всички и всичко. Виждам ясно енергийни полета, мисли, замисли, комбинации от взаимоотношения. Този свят наистина е проектиран. (Дано това да е само временно качество. Не искам да знам толкова много. Ставам опасен - най-вече за себе си.)

С три пъти по две черти, представих на трима индийци три възможни маршрута от Националния стадион, до "Александър Невски". Гледаха ме така, сякаш аз бях чужденецът.

В главата ми звучат текстове, които се опитват да ме подведат, към говорене и пеене.

Докато ми се усмихва мазно, дюнерджията ме обсъжда с колегата си на техния си език. Подиграва ми се. Улавям това отношение за втори път. Само че за негово злощастие той изобщо няма представа какво виждам и усещам. За сметка на това, касиерката е още по-учтива. Дори се поинтересува как съм през настоящия ден.

Приятел иска да се видим. Ако тази среща се осъществи, ще бъде интересно. Междувременно, подхвърли идеята да се вкарат допълнителни елементи, за да се обогати процеса. Разбира се, няма нужда от подобно режисиране. Смисълът е в естествеността на случващото се.

Нула думи.

     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 181845
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831