Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2017 15:08 - МЪЛЧАНИЕТО - ДЕН 4
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
0



 Спя по пет-шест часа.Събуждам се с отпочинал мозък. Все още не го използвам оптимално.

Боли ме лява тазобедрена става. Не вярвам да е заради мълчанието, но кой знае...

Първо телефонно позвъняване... Непознат номер. Значи все пак някой не следи фейсбука ми. Не мога да повярвам... Не вдигнах, но надлежно обясних в писмен вид ситуацията и изразих готовност за смс-комуникация. Засега нищо. Изглежда, че човекът отсреща е изпаднал в още по-дълбока медитация.

Второ телефонно позвъняване. Този път - приятелско. Обяснихме се чрез смс-и.

Споменът за гласа ми изглежда все по-далечен.

Когато мълчиш, хорското празнодумие се чува много по-силно и ясно. И наистина изморява.

В рамките на 20-на минути казах четири изречения. Къси, но все пак изговорени. Случи се толкова естествено, че се усетих чак след последното. Явно не става без постоянна концентрация върху случващото.

Ново предупреждение на работното място. Затруднявам ги. Не желая да затруднявам никой.

Една колежка каза около пет пъти че "уважава такива мълчаливи протести". А аз дори не протестирам.

Майка ми ме пита защо не говоря, само за да правя впечатление ли?... И после ме обяви за луд. Нормален човек не измислял такива щуротии.

     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 181811
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831