Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2017 19:52 - МЪЛЧАНИЕТО - ДЕН 3
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
0



 Събуди ме собственото ми бълнуване. Въпреки, че съм казал само две изречения и половина, тези три дни няма да ги броя.

Предстои ми първи работен ден от началото на опита. Развълнуван съм.

Велосипедирам по-различно. Преди се качвах на колелото и слети в едно - политахме. Сега го чувствам като отделен обект, който контролирам. Усещам всяка вибрация по пътя.

Работният ден мина. Предложиха ми "да отворя една скоба и да говоря докато съм в театъра". Въпреки, че никой не е длъжен да се съобразява с мен, не мога да говоря в този момент. Нещата трябва да се правят както трябва.

Химикалът ми прекъсна. Трябва да нося повечко, защото се получава неудобно. Прописах на смартфона.

Най-голямо недоверие почувствах от притежателка на кафене, при която отивам за втори път. Обръщаше внимание на „дефекта” ми преструвайки се, че изобщо не му обръща внимание.

За първи път се засякохме с две съседки. Макар, че се усмихвах мило, направих недобро първо впечатление в стил: ”Новият съсед май не е много учтив.” „Мхм. Странен е”.

Чувствам се свеж и изобщо не ми се говори.

     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 182428
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831