Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2017 18:04 - МЪЛЧАНИЕТО - ДЕН 2
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Чудя се, дали светът може да ме принуди да говоря? И какво ще стане, когато отида на работа?

В магазините става все по-интересно. Особено в тези, които не са на самообслужване. Подаваме си бележки с продавачите. Те четат... Мнозина изглеждат като хора, които нямат никакъв допир с литературата. Дано, чрез бележките ми да събудя у тях поне някакъв интерес... Кой знае... Ако всеки ден им поднасям бележка с текст „Жълт „Camel” – къс, моля.”, може все някога да ги споходи мисълта: „Бе, аз що не взема да прочета „Бърни Кълвача”?”

Хрумна ми неприлична шега: умишлено да пиша нечетливо. Вече си представям физиономиите на четящите. Ще бъде забавно, но вероятно няма да го направя. Не си падам по манипулациите.

Бележките, които използвам са лепящи листчета. Имам розови и още по-розови. „За по-голяма интимност.” А и в тази Чалгария... Интересно, как никой досега не се е сетил да пусне на пазара лепящи листчета с леопардов десен. Хора, бягате си от парите...

Притеснява ме, че заради социалния експеримент, медитацията ще остане на заден план.

Не, няма!

     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 182287
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831