Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2007 21:55 - "Силата на огъня"
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 3338 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 11.07.2007 03:36


Сънувах...

 

Горещи ледове – безброй, в редица...

Корона – трънена, въргаляше се в прах…

Момченце босо по жарава тичаше -

Жарта подклаждаше я Страх…

  

Сънувах птица  как кълве дроба ми…

Река – червена, как по планина тече,

И пак момченцето...Водата сбираше,

И с шепи миеше лице.
 

Сънувах...

Черен лебед, как не можеше да литне...

В гнездо змийско бе отпуснал врат

В окото му искрица бликаше

Изпълнена със полетът на негов брат

 

***

Сънувах туй, а погледът се взираше -

В тълпата от изгубени души...

Дъждът отказа се, а вятърът се чудеше

как таз искрица да стопи?!...

Такава сила има огънят

Роден от сълзите попили в мен

И аз ще изгоря , но не и блянът ми

За утрешният светъл ден!

 

И знай, след мен ще дойде - скоро

Друг, по-силен, чист като елмаза

Ще изгори и той, а после друг – отново...

Недей жали съдба такава!

 

Войници сме – заклети в Бог (а),

Да сторим път във омагьосан лес,

 И Рози пак да никнат от бетона
Звездите да изгреят днес!




Тагове:   огъня,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Това прилича на онази легенда за ...
10.08.2009 22:44
Това прилича на онази легенда за Данко - момчето от пещерната епоха, което водело племето си на спасителен поход. А когато изгубилисветлината, Данко изтръгнал сърцето си и с него осветил пътя...за да спаси племето си!
Да! Красиви стихове, вълнуващи!
цитирай
2. emikelangello - Красивите неща...
12.08.2009 02:19
Те са виновни!...Красивите неща, които ме изгарят отвътре ме карат да пиша тези стихове! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 181818
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831