Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2007 19:43 - "Белязан"
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 1316 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.07.2007 17:02


... Душата ми простреляна лежи...

“Не искам лекар, трябва ми магьосник!”...

Умирах... А после ти се появи –  видях те,

“Заложник по-добре да стана, не прахосник!”…

 

Помислих си... “ Сега какво?...”

Спаси ли ме или съм мъртъв?...

Не знам дори...”Къде?”..., “Защо?”...

Над мен е само небосводът кървав

 

“Бълнувам!” Да, това не е реалност...

“Не може всичко да е в черно.

 Коя си ти, красавице?... Кажи... Коя си?!”

Мълчи, усмихва се... Усещам Вечност...

 

***

 

И ако пак ме видиш в сянката на Смърт

Не се плаши-опитомена е, махни за поздрав

Аз тръгнал съм на дълъг път

Това е белегът ми – нейн гост съм!




Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 181852
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831