Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2017 14:16 - МЪЛЧАНИЕТО - ДЕН 7
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 452 Коментари: 0 Гласове:
0



 Има няколко души, които са впечатлени от опита ми. Струва ми се странно. Смятам, че през скромния ми живот съм извършил няколко доста по заслужаващи вниманието действия, от това да замлъкна за определен период.

Напоследък съм по-продуктивен човек.

Чувствителността ми се изостря.

Мълчанието ми е една от сериозните теми на работното място. А всичко би било далеч по-лесно, ако не се обръщаше толкова внимание. Казах служебно "136", "Вдясно и направо" и неочакваното "Ох, как ме уплаши!". Междувременно се скъсах от усмивки, блестящи погледи и приветливо кимане за "Добър вечер".

Влязох в хранителен магазин, в който съм познат като редовен клиент. След доста сочене получих нужното. Подадох карта, а продавачката с която съм комуникирал неведнъж, ми отвърна: "No, no... Cash!", след което добави онзи жест с триенето на палеца и показалеца. Майко, аз ли съм луд?!...

Видях скъпи приятели, с които нямаше как да не пообщувам. Това бе един от най-сериозните тестове досега. Справих се.

Ден седми без телефонен разговор.

     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 182496
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831